Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

ANTIGONE LOUMAKOU BLOGSPOT: Soon...

ANTIGONE LOUMAKOU BLOGSPOT: Soon...

Το πρώτο βιβλίο μόλις κυκλοφόρησε!
Δεν ξέρω αν θα αρέσει σε κάποιους, αλλά, για μένα
σημαίνει πολλά.

Είδα και απόειδα με τη μια και την άλλη κατάσταση της ζωής μου, έπεσαν τα κάστρα του παραμυθένιου κόσμου μου κι αποφάσισα: με τη ζωή δεν παίζουμε! Σκέφτηκα να σας τα εξομολογηθώ για να απαλλαγώ - όπως κάνουμε όταν θέλουμε να λυτρωθούμε από κάτι που μας βαραίνει πολύ. Κάποτε έπρεπε κι εγώ να πληρώσω για όσα η ζωή μου έμαθε...
Έστω κι αργά, έστω κι έτσι... Κι έμαθα. Μετά αναρωτήθηκα αν κάνουν κι άλλοι άνθρωποι τόσα λάθη; Θα τους προλάβω; ...
Όπως η ζωή ξεκινάει με κλάμα και καταλήγει στην απόλυτη ηρεμία του νου, στην αιώνια γαλήνη, αντιστρόφως ανάλογα γίνεται όταν ζεις στο δικό σου όνειρο - μπορεί στην αρχή να γελάς, αλλά, είναι πολύ σίγουρο πως - θα κλάψεις στο τέλος... βουβά, χωρίς κραυγές.
Είναι σκληρό αλλά και λυτρωτικό. Διηγούμαι διάφορα περιστατικά που έγιναν αφορμή για ενδοσκόπηση και ανάλυση. Ξεκίνησε με  κριτική και κατέληξε αυτοκριτική.

Ένα ταξίδι στη δική μου πραγματικότητα... Welcome on board!

3 σχόλια:

Phivos Nicolaides είπε...

Καλές επιτυχίες από καρδιάς σου εύχομαι. Καλοτάξιδο το βιβλίο σου!

ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΛΟΥΜΑΚΟΥ είπε...

σε ευχαριστώ πολύ Φοίβο!

Heliotypon είπε...

θα το ψάξω στα μαγαζιά. Ελπίζω να το βρω στου Παπασωτηρίου που με βολεύει...
Καλότυχο το βιβλίο καλότυχη κι εσύ.